Bebek Sahili'nde denize girip yürüyüş yaptılar; 'İstanbul böyle daha güzel'

Son Dakika

Moderator
Kurban Bayramı tatilinin son gününde İstanbullular Bebek Sahili'ne akın etti. Vatandaşlar denize girip yürüyüş yaparken, trafiğin rahatladığını belirtenler 'İstanbul böyle daha güzel' dedi.
 
Geri
Üst