Bodrum'da son 36 saatte 25 binden fazla araç çıkış yaptı / Ek görüntü

Son Dakika

Moderator
Muğla'nın Bodrum ilçesinde Kurban Bayramı tatilinin son gününde tatilcilerin dönüş yolculuğu sürüyor. Son 36 saatte ilçeden 25 binden fazla aracın çıkış yaptığı, trafik yoğunluğu nedeniyle ekiplerin önlem aldığı bildirildi.
 
Geri
Üst