Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan ABD Başkanı Trump'a geçmiş olsun telefonu

69ee5983ff69d62aa192da75.jpg

Görüşme ile ilgili detayları İletişim Başkanlığı böyle paylaştı;

İlginizi Çekebilir

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanımız görüşmede ABD Başkanı Trump’a, Vaşington’da Beyaz Saray Muhabirleri yemeğinde meydana gelen saldırı girişimi nedeniyle geçmiş olsun dileklerini bildirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yaşananları demokrasi ve basın hürriyetine yapılmış menfur bir eylem olarak gördüğünü, yaralanan güvenlik görevlisine de acil şifa dilediğini belirtti.
 
Geri
Üst