İzmir'de Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğrencilerinden Ramazan İftarı

Son Dakika

Moderator
İzmir'de Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Ramazan'ın paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla kendi hazırladıkları yemekleri vatandaşlara ikram etti. Konak Meydanı'nda düzenlenen iftar etkinliğinde, İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi'nın katılımıyla bin kişilik yemek dağıtıldı. Öğrenciler, iftar öncesi çorba, pilav, pide ve tahin helvası hazırlayarak, topluma dayanışma ve paylaşma duygularını aktardılar.
 
Geri
Üst