Hizbullah'ın İsrail'in Beyt Şemeş kentindeki uydu istasyonunu vurduğu görüntüler ortaya çıktı

Son Dakika

Moderator
Hizbullah, İsrail'in Beyt Şemeş kentinde bulunan uydu iletişim istasyonuna düzenlediği saldırıda önemli hasar meydana getirirken, olayda iki kişi yaralandı. Görüntülerde, füzenin isabet ettiği an kaydedildi.
 
Geri
Üst