Son Dakika
Moderator
Trabzon'da sağlık çalışanlarının çektiği fotoğrafların yer aldığı 'Bir Nöbetin Ardından' sergisi, sanatseverlerin beğenisine sunuldu. İl Sağlık Müdürü Mehmet Topsakal, sanatın önemine dikkat çekti ve sergide 23 sağlık çalışanının 38 fotoğrafı sergilendi.