Son Dakika
Moderator
Afganistan yönetimi, ABD'nin ülkeyi 'haksız gözaltına almayı destekleyen devlet' listesine almasını eleştirerek, vatandaşlarını koz olarak kullanmadıklarını belirtti. Dışişleri Bakanlığı, gözaltındaki ABD vatandaşlarıyla ilgili olumlu adımlar attıklarını açıkladı.