Bakan Bayraktar, Paris'te 2'nci Nükleer Enerji Zirvesi'ne katıldı

Son Dakika

Moderator
ENERJİ ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Fransa'nın başkenti Paris'te katıldığı 2'nci Nükleer Enerji Zirvesi'nde, "Son gelişmeler, petrol ve doğal gaza ne kadar bağımlı olduğumuzu bir kez daha gösterdi" dedi.
 
Geri
Üst