İran ordusu: ABD ve İsrail'in bölgedeki radarlarının önemli bir kısmı imha edildi

Son Dakika

Moderator
İran ordusu, ABD ve İsrail'in bölgedeki radarlarının önemli bir kısmının imha edildiğini ve bunun İsrail'deki hedeflerin daha kolay vurulmasını sağladığını açıkladı. İran'ın son operasyonları, düşman hedeflerine yönelik hassas saldırılar gerçekleştirdi.
 
Geri
Üst