Gondi 230.000 dolarlık istismarın ardından kullanıcı zararlarını karşılayacak

Son Dakika

Moderator
NFT likidite ve borç verme protokolü Gondi, bir smart contract açığının istismar edilmesi sonucu yaklaşık 230.000 dolarlık kayıp yaşandığını açıkladı. Ekip, olayın kontrol altına alındığını ve etkilenen kullanıcıların zararlarının telafisi için süreç başlattığını bildirdi.
 
Geri
Üst