Haberler
Moderator
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, kulübün basın sözcüsü Selahattin Baki ile savcılığa geldi. Basın mensuplarının soruları üzerine Ali Koç, şikayet üzerine Selahattin Baki'nin ifade vermesi için gediklerini söyledi. Adliyeden ayrılırken bir muhabirin sorusuna tepki gösteren Koç'un o sözleri sosyal medyada gündem oldu.