Son Dakika
Moderator
İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, ABD ile yürütülen nükleer müzakerelerin yarın Cenevre'de devam edeceğini duyurdu. Pezeşkiyan, müzakere sürecinin iyi bir gelecek vaat ettiğini belirtti ve ülkenin kalkınma sürecini hızlandırmayı umduklarını ifade etti.