Sultanbeyli Belediyesinden fırınlara ramazan denetimi

Son Dakika

Moderator
Sultanbeyli Belediyesi zabıta ekipleri, ramazan ayı dolayısıyla ilçedeki fırınlarda gramaj, hijyen ve etiket denetimi yaptı. Başkan Ali Tombaş, denetimlerin vatandaşların sağlığını korumak amacıyla titizlikle sürdürüldüğünü belirtti.
 
Geri
Üst