Son Dakika
Moderator
Sultanbeyli Belediyesi zabıta ekipleri, ramazan ayı dolayısıyla ilçedeki fırınlarda gramaj, hijyen ve etiket denetimi yaptı. Başkan Ali Tombaş, denetimlerin vatandaşların sağlığını korumak amacıyla titizlikle sürdürüldüğünü belirtti.