Galatasaray, Süper Lig'in 23. haftasında deplasmanda Konyaspor'a 2-0 mağlup oldu. Sarı-kırmızılı ekip, 10 maçlık yenilmezlik serisini kaybetti ve haftayı 55 puanla kapattı.