Giresun'da görev yapan polis memuru beylik tabancası ile intihar etti

Son Dakika

Moderator
Piraziz ilçesinde görev yapan trafik polisi Emrah Sevim, evinde beylik tabancasıyla intihar etti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 
Geri
Üst