Son Dakika
Moderator
Sinop'ta Müftülük tarafından alınan mobil ikram hizmet aracının tanıtımında Vali Mustafa Özarslan, hayırseverlerin katkılarıyla bu aracın hizmete alındığını belirtti. Mobil aracın ramazan ayında iftar vakitlerinde vatandaşlara hizmet vereceği açıklandı.