Temizlik görevlisi isyan etti: İyilik yaparken kul hakkına giriliyor

Son Dakika

Moderator
Şanlıurfa'da bir temizlik görevlisi, hayvanları beslemek için bırakılan yiyeceklerin ve çöplerin çevreyi kirletmesine dikkat çekti. "İyilik yaparken bir de kul hakkına giriliyor. Evet görevim olabilir ama bu bir kul hakkıdır. Lütfen bir yeri yaparken diğer yeri kırmayalım. Duyarlı olalım" diyen görevliye birçok kullanıcı hak verdi.
 
Geri
Üst