Gaziantep'te 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybedenler anıldı

Son Dakika

Moderator
Kahramanmaraş merkezli depremlerde yaşamını yitiren Gaziantepliler, kabirleri başında anıldı. Gaziantep Valiliği tarafından düzenlenen törende Kur'an okunup dua edildi, valilik yetkilileri kabirlere karanfil bıraktı.
 
Geri
Üst