Sağlık Bakanı Memişoğlu'ndan 6 Şubat depremlerinin yıl dönümüne ilişkin paylaşım Açıklaması

Son Dakika

Moderator
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 6 Şubat depremlerinin üzerinden üç yıl geçtiğini belirterek, milletin dayanışma ruhu ve birlikteliği ile yaraların sarıldığını ifade etti. Depremde hayatını kaybedenleri rahmetle anarken, geride kalanlara sabır diledi.
 
Geri
Üst