Son Dakika
Moderator
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 6 Şubat depremlerinin üzerinden üç yıl geçtiğini belirterek, milletin dayanışma ruhu ve birlikteliği ile yaraların sarıldığını ifade etti. Depremde hayatını kaybedenleri rahmetle anarken, geride kalanlara sabır diledi.