Teknoloji
Moderator
Veri analitiği girişimi Ocient, 49,4 milyon dolar yatırım aldı. B serisi yatırım turu, Greycroft ve OCA Ventures'ın ortak liderliğinde gerçekleşti. ABD merkezli şirketin yatırım turunda Buoyant Ventures, Levy Family Partners, Riverwalk Capital ve Wolf Capital Management da yer aldı. 2016 yılında kurulan Ocient'in toplam yatırım miktarı ise 119 milyon dolara yükseldi. Şirket, yeni gelen yatırımı ürün geliştirmek ve Ar-Ge çalışmaları yapmak için kullanacağını açıkladı.
Chris Gladwin, George Kondiles ve Joe Jablonski tarafından kurulan şirket, veri analitiği odaklı yazılım çözümleri geliştiriyor. Ocient'in çözümleri, müşterilerin veri analitiği süreçlerini optimize ederek performanslarını artırmayı hedefliyor. Bu sayede şirketler, maliyetleri ve enerji tüketimini minimize edebiliyor.
Şirketin sunduğu çözümler arasında veri dönüşümü, veri yükleme, karmaşık sorgu işleme yer alıyor. Şirketin öne çıkan ürünleri ise OcientML ve OcientGeo. Bu iki ürün, müşterilerin büyük ve karmaşık veri kümelerini etkili bir şekilde işlemelerini ve analiz etmelerini sağlıyor.
OcientML, perakende ve e-ticaret şirketleri için müşteri davranışlarını analiz etmek ve pazarlama stratejilerini optimize etmek için kullanılıyor. OcientGeo ise sağlık hizmetlerinde hastane yerleşim planlaması ve enerji sektöründe üretim optimizasyonu gibi coğrafi veri analizi gerektiren alanlarda ön plana çıkıyor.
Ayrıca finansal alanda çalışan şirketler, Ocient'ın çözümlerini kullanarak milyonlarca finansal işlem verisini hızlı ve etkili bir şekilde analiz edebiliyor. Bu analizler, dolandırıcılık tespiti, risk yönetimi veya pazar trendlerinin tahmini gibi önemli iş kararlarını desteklemek için kullanılabiliyor.
Chris Gladwin, George Kondiles ve Joe Jablonski tarafından kurulan şirket, veri analitiği odaklı yazılım çözümleri geliştiriyor. Ocient'in çözümleri, müşterilerin veri analitiği süreçlerini optimize ederek performanslarını artırmayı hedefliyor. Bu sayede şirketler, maliyetleri ve enerji tüketimini minimize edebiliyor.
Şirketin sunduğu çözümler arasında veri dönüşümü, veri yükleme, karmaşık sorgu işleme yer alıyor. Şirketin öne çıkan ürünleri ise OcientML ve OcientGeo. Bu iki ürün, müşterilerin büyük ve karmaşık veri kümelerini etkili bir şekilde işlemelerini ve analiz etmelerini sağlıyor.
OcientML, perakende ve e-ticaret şirketleri için müşteri davranışlarını analiz etmek ve pazarlama stratejilerini optimize etmek için kullanılıyor. OcientGeo ise sağlık hizmetlerinde hastane yerleşim planlaması ve enerji sektöründe üretim optimizasyonu gibi coğrafi veri analizi gerektiren alanlarda ön plana çıkıyor.
Ayrıca finansal alanda çalışan şirketler, Ocient'ın çözümlerini kullanarak milyonlarca finansal işlem verisini hızlı ve etkili bir şekilde analiz edebiliyor. Bu analizler, dolandırıcılık tespiti, risk yönetimi veya pazar trendlerinin tahmini gibi önemli iş kararlarını desteklemek için kullanılabiliyor.