Sinan Kaloğlu: "Takımım çok iyi mücadele etti"

Son Dakika

Moderator
Amed Sportif Faaliyetler Teknik Direktörü Sinan Kaloğlu, Özbelsan Sivasspor ile oynadıkları 1-1 berabere kaldıkları maç sonrası, takımının gösterdiği mücadele için oyuncularını tebrik etti. Kaloğlu, her iki takımın da istekli olduğunu ve zor bir atmosferde mücadele ettiklerini belirterek, eksikliklerine rağmen lider olarak döndüklerini ifade etti.
 
Geri
Üst