Bakan Bayraktar'dan Ayder Forumu'nda net mesaj: Enerjide dışa bağımlılığı bitireceğiz

Son Dakika

Moderator
Rize'de düzenlenen Uluslararası Ayder Enerji Forumu'nda konuşan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Türkiye enerjide ve madenlerde net ihracatçı bir ülke olacak. Dışa bağımlılığı bitirmiş, enerjide bağımsız bir Türkiye hedefliyoruz" dedi.
 
Geri
Üst