Yapay zeka odaklı büyüme şirketi 1mind, 40 milyon dolar yatırım aldı

Teknoloji

Moderator
Yapay zeka odaklı büyüme şirketi 1mind, 40 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Battery Ventures liderliğinde gerçekleşen yatırım turuna Primary Ventures, Wing Venture Capital, Operator Collective, Harmonic Growth Partners ve Success Venture Partners katılım gösterdi. Ayrıca bu yeni yatırım turunun Monday.com, ZoomInfo, Databricks, Box, Gong, Braze ve Verkada'nın yöneticilerinin katılımıyla yakın zamanda tamamlanan 30 milyon dolarlık Seri A yatırımını da içerdiğini belirtelim.

Kaliforniya, San Francisco merkezli 1mind, bu yatırımı teknoloji ekibini genişletmek ve yapay zeka tabanlı Superhumans tarafından desteklenen yeni bir pazara giriş (GTM) stratejisi geliştirmek için kullanacak. Bu noktada Superhumans'ın insan benzerinde derin ürün ve müşteri anlayışına sahip yüksek vasıflı dijital ekip arkadaşları olarak tanımlamak mümkün.

Girişimin faaliyet alanı​


Halihazırda bir müşteri listesine sahip olan şirket, yapay zeka odaklı büyüme (AILG) platformu sunuyor. Bu platformda yapay zeka, ilk temastan desteğe kadar pazarlama, satış ve müşteri başarısı hareketlerini gerçek zamanlı olarak yönetiyor.


Yapay zeka destekli dijital GTM ekip üyeleri, yüz, ses ve GTM zekasını, teknik ve ürün bilgisini birleştiriyor. Böylece dijital GTM ekip üyeleri, web siteleri, ürünler, canlı video görüşmeleri ve anlaşma odaları aracılığıyla alıcılarla 7/24 etkileşim kuruyor. Potansiyel müşterileri değerlendirebilen bu yeni nesil ekip üyeleri, demolar sunuyor, itirazları ele alıyor ve müşterileri sisteme dahil ediyor. Gelir ekiplerini ölçeklendiren üyeler, kullanıcıların satış sürecini hızlandırmasına, verimliliği artırmasına ve alıcıları memnun etmesine imkan tanıyor.

Girşimin öne çıkan verileri​


1mind, Kurucu ve CEO Amanda Kahlow tarafından yönetiliyor. Ayrıca 1mind'ın kurucu ekibinde, daha önce Y Combinator destekli bir girişimin kurucu ortağı olan ve 2019'da Rippling tarafından satın alınan Sachin Bhat da bulunmakta. 1mind'ın müşterileri arasında 45'ten fazla şirket yer alıyor. Üstelik bu şirketlere HubSpot, Nutanix, Coupa, ZoomInfo, Owner, Mews, Boston Dynamics, Seismic, ThoughtSpot, New Relic, Pavilion ve Tealium gibi isimler de dahil.

Örneğin HubSpot, KOBİ alıcılarını çekmek ve dönüştürmek için 1mind Superhuman Fiona'yı hayata geçirdi. Hiçbir insan müdahalesi olmadan satış sunumu yapan Fiona, etkileşim kuruyor, kapsam belirliyor, fiyatlandırıyor ve görüşmeyi satışa dönüştürüyor. Paylaşılan bilgilere göre; bu sayede yüzde 88 etkileşim oranı, yüzde 78 ücretsiz deneme artışı ve yüzde 25 kapalı/kazanılan satış artışı elde edildi. HubSpot, Fiona'nın rolünü satış, öğrenme ve destek görüşmeleri için tüm segmentlere yayıyor.

HubSpot'un Pazarlama, Yapay Zeka ve GTM'den sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Kieran Flanagan'ın belirttiğine göre; 1mind HubSpot için inanılmaz derecede etkili oldu. Öyle ki; Fiona adlı Superhuman, şirketin alıcılarla bağlantı kurma ve alıcıların yolculuğu boyunca değer sunma şeklini dönüştürüyor.

1mind, diğer şirketlerin, temel nitelikli sohbet robotlarına göre 2 ila 5 kat daha fazla dönüşüm artışı bildirdiğini ve pipeline hedeflerini 2 kat aşmakta olduğunu dile getiriyor. Aynı şekilde Superhuman aracılığıyla satış döngülerinin 20 gün kısaltılmakta olduğu belirtliyor.
 
Geri
Üst