Adana’da bir evden iki traktör çöp çıktı!

Haberler

Moderator
68db8b0f2e00da8e9122f6e9.jpg

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde belediye ekipleri, atık biriktirilen evden iki traktör çöp topladı.

İstiklal Mahallesi'nde psikolojik rahatsızlığı bulunduğu öğrenilen A.Ç'nin (78), yalnız yaşadığı tek katlı müstakil evinde çöp biriktirdiği belirlendi.

68db8b2d2e00da8e9122f6ef.jpg


Seyhan Belediyesi ekipleri, koruyucu kıyafet giyip maske takarak eve girdi.

Oda, koridor ve bahçede istiflenen atıklar, ekiplerin çalışmasıyla ikametten çıkarıldı.

İki traktöre doldurulan çöpler, bertaraf tesisine götürüldü.

68db8b462e00da8e9122f6f4.jpg


Son Dakika: Şarkıcı Güllü'nün sır dolu ölümü! Oğlunun ifadesi ortaya çıktı
 
Geri
Üst