İstanbul Boğazı gemi trafiğine açıldı

Haberler

Moderator
İstanbul Boğazı gemi trafiğine yeniden açıldı

Arızalanan kargo gemisinin Büyükdere'ye demirletilmesi sonrası İstanbul Boğazı gemi trafiğine tekrar açıldı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, İstanbul Boğazı'nda makine arızası yaşayan genel kargo gemisinin, kılavuz kaptan ve römorkörler eşliğinde Büyükdere'ye emniyetle demirletildiğini bildirdi.

Bakanlıktan, olaya ilişkin açıklama yapıldı. "Arda" isimli 98 metre boyundaki genel kargo gemisinin, Bandırma'dan Rusya'ya seyir halindeyken İstanbul Boğazı Umuryeri önlerinde makine arızası yaşadığı belirtilen açıklamada, "Gemi, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğümüze ait İstanbul Gemi Trafik Hizmetleri Merkezimiz koordinasyonunda, kılavuz kaptanımız, Kurtarma-4 ve Kurtarma-6 römorkörümüz eşliğinde Büyükdere'ye emniyetle demirletildi." ifadesi kullanıldı.

Arıza nedeniyle çift yönlü olarak kapatılan İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiği de yeniden açıldı.
 
Geri
Üst