Düğün yemeği 21 kişiyi hastanelik etti

Haberler

Moderator
acil-aa-2402312.jpg

Kütahya'da düğün salonunda ikram edilen yemeği yedikten sonra rahatsızlanan 21 kişi hastanelere başvurdu. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken hastaneye kaldırılanların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.​

29/09/2025 06:04
© TRT HABER
 
Geri
Üst