Sağlık Bakanlığı 18 bin personel alacak

Haberler

Moderator
Sağlık Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 15 bin 247'si sözleşmeli olmak üzere 18 bin personel alınacağını bildirdi.
 
Geri
Üst