Düğün yemeği zehir oldu! Çoğu çocuk 15 kişi hastaneye kaldırıldı

Haberler

Moderator
Kütahya'da düğün yemeğinden yiyen 11’i çocuk 15 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
 
Geri
Üst