Haberler
Moderator
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, New York’ta Birleşmiş Milletler İklim Zirvesi’nde konuşma yaptı. Erdoğan, " Bu yıl itibarıyla toplam kurulu güç içerisinde yenilenebilir enerjinin payını yüzde 60'ın üzerine çıkardık. 2053 yılı için net sıfır emisyon hedefimiz doğrultusunda kilit sektörlerimizi dönüştürmeye devam edeceğiz." dedi.