Ankara'da gong çalarak 41 milyon lira alan mankenin kim olduğu ortaya çıktı

Haberler

Moderator
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, önceki dönem belediye başkanı Melih Gökçek'in bir festivalde gong çalması için belediyenin kasasından bir mankene 41 milyon lira verdiğini açıkladı. O mankenin kim olduğu öğrenildi.
 
Geri
Üst