Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ankara'da gong çalarak 41 milyon lira alan mankenin kim olduğu ortaya çıktı
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, önceki dönem belediye başkanı Melih Gökçek'in bir festivalde gong çalması için belediyenin kasasından bir mankene 41 milyon lira verdiğini açıkladı. O mankenin kim olduğu öğrenildi.