Son Dakika
Moderator
Samsunspor Teknik Direktörü Thomas Reis, Trabzonspor ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu. İlk yarıdaki yorgunlukları vurgulayan Reis, ikinci yarının daha iyi geçtiğini belirtti ve 1 puanı taraftarlarına armağan ettiklerini ifade etti.