Göztepe Teknik Direktörü Stoilov: 'İki puan kaybettik'

Son Dakika

Moderator
Göztepe Teknik Direktörü Stanimir Stoilov, Konyaspor ile oynanan 1-1'lik maçın ardından, değerlendirdikleri net fırsatları kullanamadıklarını ve oyunun iyi yönlerini ortaya koyduklarını belirtti. Ayrıca Emerson'un transferinin kulüp için finansal olarak olumlu olduğunu, ancak takıma katkı sağlayacak bir santrafor transferi yapmalarının önemli olduğunu ifade etti.
 
Geri
Üst