Gaziantep'te kuraklığın gölgesinde biber hasadı başladı

Son Dakika

Moderator
İslahiye ilçesinde, ’kırmızı altın’ olarak adlandırılan biber hasadı başladı. Bu yıl aşırı sıcak ve kuraklık nedeniyle yüzde 30 oranında rekolte kaybı yaşandığı belirtildi.
 
Geri
Üst