Son Dakika
Moderator
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jose Mourinho, Feyenoord'la oynadıkları maçı değerlendirirken, ikinci maçı kendi stadlarında oynayacaklarını ve taraftarlarının desteğiyle turu geçeceklerine inandıklarını söyledi. Takımının ikinci yarıdaki performansından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.