Son Dakika
Moderator
Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, Merkez 1 No'lu Aile Sağlığı Merkezinde sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Vatandaşlarla sohbet eden Vali, sağlık hizmetlerine erişimin artırılacağını vurguladı.