Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İstanbul'da dışarıda yemek yedi: Hesabı ödemeden kaçtı
Arnavutköy'de restorana gelen bir müşteri, klimalı iç mekan yerine sıcakta dışarıda yemek yemeyi tercih etti. Yemeğini bitiren kişi, ardından hesabı ödemeden restorandan uzaklaştı. O anlar iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.