İstanbul'da dışarıda yemek yedi: Hesabı ödemeden kaçtı

Son Dakika

Moderator
Arnavutköy'de restorana gelen bir müşteri, klimalı iç mekan yerine sıcakta dışarıda yemek yemeyi tercih etti. Yemeğini bitiren kişi, ardından hesabı ödemeden restorandan uzaklaştı. O anlar iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.
 
Geri
Üst