İlk İklim Kanunu Meclis’ten geçti

Haberler

Moderator
6867111dd13a6e6d2d9680ba.jpg

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, TBMM’de kabul edilen Türkiye’nin ilk İklim Kanunu’na ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Cumhurbaşkanımızın tüm dünyaya ilan ettiği, 2053 Net Sıfır Emisyon ve Yeşil Kalkınma hedefinin en kritik eşiği olan kanunla; birçok yeni teknolojiyi geliştirme konusunda hiçbir ülkenin tesirinde kalmadan bir araştırma geliştirme ortamı sağlayacağız. Memleketimizi her türlü çevre felaketinden ve iklim krizinin getirdiği olumsuz etkilerden koruyacağız” dedi.
 
Geri
Üst