Fethiye’de minibüs şoförünün isyanı: 'Şu halimizi, perişanlığımızı görsünler'

Haberler

Moderator
Fethiye'de bir minibüs şoförü, müşteri bulamamaktan şikayet etti. Her seferde 300 liralık yakıt harcadığını belirten şoför, 'Beş otelin önünden geçtim, bir kişi binmedi.Benzini döküp yakasım geliyor şu dolmuşu' ifadelerini kullandı.
 
Geri
Üst