Volkswagen'den 7 koltuklu SUV: Yeni Tayron 2025 başında Türkiye'de

Otomobil

Moderator
Volkswagen'den 7 koltuklu SUV: Yeni Tayron 2025 başında Türkiye'de

Volkswagen, Touareg’ten sonra Avrupa’da satışa sunduğu en büyük ikinci SUV modeli olan Tayron’u tanıttı. Yeni Tayron’un, 2025 yılının ilk çeyreğinde Türkiye’de satışa sunulması planlanıyor.

yrzLbpvG5E2f6c6274KOMw.jpg

Volkswagen, Yeni Tayron modelini tanıttı. Beş veya isteğe bağlı olarak yedi koltuk seçeneği sunan model, markanın Touareg ile Tiguan modeli arasında konumlandırılıyor.
KVZYzrCUek2bSQu6kD2i8A.jpg

Avrupa'da 7 motor seçeneği ile gelecek olan Tayron’un yeni nesil iki plug-in hibrit versiyonu da 100 km'nin üzerinde elektrikli menzile ve toplamda 850 km'ye kadar ulaşan menzile sahip olacak.
wxzDB86bXE-USBj9X3gFag.jpg

Avrupa’da 10 Ekim’de ön satışa açılacak olan Yeni Tayron'un 2025 yılı ilk çeyreğinde Türkiye’de satışa sunulması planlanıyor.
AuY_mmryz0mgMUd-pY_o3A.jpg

Yaklaşık 4,8 metre uzunluğundaki Tayron'da LED farlar ve standart aydınlatmalı Volkswagen logosu markanın imzasını oluşturuyor.
9c4Njx8muEa0NaSKbKHGcg.jpg

Tayron, Life donanım seviyesinden başlayarak Elegance ve R-Line üst donanımlarıyla da müşteriyle buluşuyor. Bilgi-eğlence sistemi, 12,9 inç ekrana sahip. Kablosuz App-Connect (Apple CarPlay ve Android Auto desteği), dijital göstergeler, LED farlar standart olarak sunuluyor.
CuMy7b51E0KPn8UVQXyFgw.jpg

Tayron'un Life versiyonunda yer alan standart sürücü destek sistemleri arasında, adaptif hız sabitleyici (ACC), şerit değiştirme asistanı “Side Assist”, şerit takip asistanı “Lane Assist” ve yayalar ile bisikletli algılayabilen ön bölge asistanı “Front Assist” sistemleri yer alıyor.
oYlA2bJBRker6zAlzGkIXA.jpg

Opsiyonel olarak öne çıkan özellikler arasında adaptif şasi kontrolü “DCC Pro”, yarı otonom sürüş asistanı "Travel Assist" ve akıllı aydınlatma fonksiyonlarına sahip IQ.LIGHT HD Matrix farlar yer alıyor. Ayrıca, ChatGPT entegrasyonuna sahip IDA sesli komut asistanı da opsiyonel olarak alınabiliyor.
3cDbG1KG1UyEb04kFs9p3g.jpg

Volkswagen, Tayron’un mild hibrit eTSI motorlu tüm versiyonlarını pazara sunduktan sonra, iki plug-in hibrit (eHybrid), iki turboşarjlı benzinli motor (TSI) ve iki turboşarjlı dizel motor (TDI) versiyonları da gelecek. Tüm motorlar, otomatik çift kavramalı şanzıman (DSG) ile donatılıyor. Giriş seviyesindeki 150 PS (110 kW) gücündeki eTSI motor 48 V teknolojili mild hibrit barındırıyor. İki yenilikçi plug-in hibrit model, sırasıyla 204 PS (150 kW) ve 272 PS (200 kW) kombine güç sunuyor. 19.7 kWh net batarya kapasitesi sayesinde her iki Tayron eHybrid modeli de 100 km’nin üzerinde elektrikli menzil sağlayabiliyor. Tayron’un bataryaları, AC wallbox veya AC şarj istasyonlarında 11 kW’a kadar, DC hızlı şarj istasyonlarında ise 50 kW’a kadar şarj edilebiliyor.
_wp_f9784kOeCNpApeqlUQ.jpg

193 PS (142 kW) gücündeki en büyük TDI motor, standart olarak 4MOTION dört tekerlekten çekiş sistemi ile birlikte sunuluyor.
0ca6Q4fs5UKPIU2zjX5NrQ.jpg

SOd5Lqiy8Ui9PrVZvsHwZw.jpg

NeroqmIE6UeWsS4xhAAwgg.jpg

yKNkCrbSwE6TgEGcSkYA6w.jpg

RGCTJ0BDsECS1hWJ29OLcQ.jpg
 
Geri
Üst