Son Dakika
Moderator
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu dün Lübnan'da gerçekleşen saldırının ardından, "Türkiye'de çağrı cihazları neredeyse hiç kullanılmıyor. Çağrı cihazları özelinde Türkiye'de bir risk olmadığını net olarak söyleyebilirim." ifadelerini kullandı.