Kayserispor 1967 yılındaki acıyı unutmadı

Son Dakika

Moderator
Kayserispor Kulübü, 1967 yılında Kayseri'de Sivasspor ile oynanan maçta tribünlerde yaşanan izdiham nedeniyle hayatını kaybeden 43 kişi için anma mesajı yayımladı.
 
Geri
Üst