Mükellefe kolaylık sağlayacak uygulamalar devreye giriyor

Son Dakika

Moderator
memur-vergi-odeme-aa-1635518.jpg

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bildirim yükümlülüklerinin ve bürokratik süreçlerin azaltılması amacıyla bir dizi uygulamayı devreye alacaklarını belirtti. "Bu kapsamda, gider pusulasını elektronik ortama taşıyor, e-Defter uygulamasını yaygınlaştırıyor, Ba-Bs bildirimlerini kaldırıyor ve elektronik tebligatın kapsamını genişletiyoruz" dedi.​

12/08/2024 10:06
© TRT HABER
 
Geri
Üst