Teknoloji
Moderator
Enhencer, Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde yürütülen yatırım turunda 1 milyon dolar yatırım aldı. Tura Boğaziçi Ventures ile Mert Kaçmaz katıldı.
SaaS platformu Enhencer, her hacimden e-ticaret işletmesine verimli reklamcılık çözümleri sunuyor ve optimum yatırım getirisi sunuyor. Platform, AI Ad Launcher, AI Ad Creatives ve AI Ad Audience Targeting gibi özellikleri bir araya getirerek; müşteri davranışlarından öğrenen yapay zeka modeliyle reklamların satın alma potansiyeli yüksek müşterilere gösterilmesini sağlıyor. Enhencer, dünya çapında 50’den fazla ülkede 1000'den fazla e-ticaret şirketine AI Ads hizmeti sağlıyor.
Olcay Öztürk'ün kurucusu olduğu Enhencer, 2020 yılında Workup girişimcilik programının 6. döneminde yer aldı. Enhencer aynı yılın ekim ayında Mert Kaçmaz, Çağrı Cebe, Serkan Tutar, Çağrı Emre Korkmaz, Arzu Umur, Enis Ulusoy ve Geometri Ventures’tan 200 bin dolar tohum yatırım aldı.
Satın alma davranışlarını makine öğrenmesiyle yalın bir şekilde tahmin eden SaaS platformu Enhencer, 2022 yılında da Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde 700 bin dolar yatırım almıştı. Tura Boğaziçi Ventures, Geometri Ventures ile bireysel yatırımcılar Umut Şenol ve Arzu Umur katılmıştı.
Enhencer CEO’su Olcay Öztürk, “Reklam verme süreçlerinde doğru hedef kitle seçimi, tıklama oranlarını iyileştirmek için yapılan kreatif çalışmalar ve reklam pazarının büyümesiyle artan birim reklam maliyetlerinin düşürülmesi, e-ticaret işletmelerinin büyüme süreçlerini en çok zorlaştıran faktörlerin başında geliyor. Bu firmaların karlılıklarını iyileştirmek ve uygun maliyetlerde kaliteli trafik elde etmelerini sağlamak amacıyla yapay zeka teknolojilerini kullanmaktayız. Enhencer - AI Ads ekibi olarak temel misyonumuz bu firmaların bütçelerini en iyi şekilde harcamasını sağlayarak büyümelerine yardımcı olmaktır.” dedi.
SaaS platformu Enhencer, her hacimden e-ticaret işletmesine verimli reklamcılık çözümleri sunuyor ve optimum yatırım getirisi sunuyor. Platform, AI Ad Launcher, AI Ad Creatives ve AI Ad Audience Targeting gibi özellikleri bir araya getirerek; müşteri davranışlarından öğrenen yapay zeka modeliyle reklamların satın alma potansiyeli yüksek müşterilere gösterilmesini sağlıyor. Enhencer, dünya çapında 50’den fazla ülkede 1000'den fazla e-ticaret şirketine AI Ads hizmeti sağlıyor.
Olcay Öztürk'ün kurucusu olduğu Enhencer, 2020 yılında Workup girişimcilik programının 6. döneminde yer aldı. Enhencer aynı yılın ekim ayında Mert Kaçmaz, Çağrı Cebe, Serkan Tutar, Çağrı Emre Korkmaz, Arzu Umur, Enis Ulusoy ve Geometri Ventures’tan 200 bin dolar tohum yatırım aldı.
Satın alma davranışlarını makine öğrenmesiyle yalın bir şekilde tahmin eden SaaS platformu Enhencer, 2022 yılında da Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde 700 bin dolar yatırım almıştı. Tura Boğaziçi Ventures, Geometri Ventures ile bireysel yatırımcılar Umut Şenol ve Arzu Umur katılmıştı.
Enhencer CEO’su Olcay Öztürk, “Reklam verme süreçlerinde doğru hedef kitle seçimi, tıklama oranlarını iyileştirmek için yapılan kreatif çalışmalar ve reklam pazarının büyümesiyle artan birim reklam maliyetlerinin düşürülmesi, e-ticaret işletmelerinin büyüme süreçlerini en çok zorlaştıran faktörlerin başında geliyor. Bu firmaların karlılıklarını iyileştirmek ve uygun maliyetlerde kaliteli trafik elde etmelerini sağlamak amacıyla yapay zeka teknolojilerini kullanmaktayız. Enhencer - AI Ads ekibi olarak temel misyonumuz bu firmaların bütçelerini en iyi şekilde harcamasını sağlayarak büyümelerine yardımcı olmaktır.” dedi.