Son Dakika
Moderator
Amasya'da keneyle biyolojik mücadele kapsamında 300 kınalı keklik doğaya bırakıldı. Vali Önder Bakan, 2003'ten bu yana 14 bin 300 kekliğin doğaya salındığını ve kene vakalarına karşı ilaçlama çalışmalarının da sürdüğünü belirtti.