İsrail basını duyurdu: "Netanyahu panik içinde"

İsrail basını, Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararı almasına ilişkin "panik içinde" olduğunu duyurdu.
 
Geri
Üst