Otobüste sigara görüntülerine 21 bin liralık ceza

Son Dakika

Moderator
Sosyal medyada paylaşılan şehirler arası yolcu otobüsünde sigara içildiğine dair görüntüler üzerine Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı inceleme başlattı ve ilgili firmaya 21 bin 333 lira idari para cezası uygulandı.
 
Geri
Üst