Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlık çalışanlarının istihdamına ilişkin açıklamalarda bulundu. Memişoğlu, 2026 Eylül KPSS sonrası yeni personel alımlarının planlandığını belirterek, kadro sayıları ve ihtiyaçların Maliye Bakanlığı ile değerlendirildiğini söyledi.