Son Dakika
Moderator
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Boğazı üzerinde Marmaray'a alternatif çift hatlı bir demir yolu hattı daha inşa edeceklerini ve bu yıl içinde çalışmalara başlanacağını duyurdu. Ayrıca dijital dönüşüm, 5G, hızlı tren hatları ve altyapı projelerindeki gelişmeleri aktardı.