Otomobil
Moderator
Geçtiğimiz yıl yaklaşık 80 bin araç satarak Türkiye'yi dünyadaki, en büyük dördüncü pazarı haline getiren Peugeot, bu yıl da aynı performansı sürdürmeyi hedefliyor. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, "Geçen yıl 7'inci sıradan 4'üncü sıraya çıktık. Türkiye olarak, Fransa, İtalya ve İngiltere’nin arkasından 4’üncü sıradayız. Bu yıl mevcut başarımızı sürdürülebilir ve sürekli kılmak istiyoruz" dedi. Markanın globalde ilan edilmiş bir elektrikli araç stratejisi olduğunu da kaydeden Reyhanoğlu, "Bunun adı E-Lion. 2025 yılında tüm modellerimizin elektrikli versiyonları satışta olacak. Elektrikli stratejimiz globalden başlayarak kademe kademe ülkelere yayılıyor. Türkiye’de bu stratejinin uygulanması bu sene itibarıyla başlıyor" diye konuştu. Yiğitcan Yıldız yazdı...